joi, 29 septembrie 2011

Burgundy for kings, champagne for duchesses, claret for gentlemen.

...sau cel putin asa zice un proverb de la prietenii francezi.... Desigur.. imi place champania, dar nu despre asta e vorba acum :))

Mi se mai intampla foarte rar sa nu fiu circotasa. Nu sunt putine lucrurile care imi plac,  dar de obicei nu simt sa scriu despre ele... in general nu sunt genul de lucruri care plac tuturor (nu ma laud neaparat cu asta) si mai e ceva.. mi-e frica sa nu se afle despre ele si sa nu mai fie ale mele.. sa se strice. Am niste gusturi... si ele nu se discuta :) Adica sigur, se pot discuta, dar daca imi place ceva... imi place si nu neaparat exista o explicatie logica pentru asta.

Ma bucur ca au aparut si in Bucuresti ceea ce se cheama wine bars. Locuri in care te duci sa bei un vin bun - la pahar, nu neaparat la sticla, sa participi la degustrai, sa ti se povesteasca ce e cu vinul respectiv, sau pur si simplu sa te relaxezi cu un pahar de vin si sa stai la taclale :))) Eu am descoperit doua.. poate sunt mai multe, dar imi plac amindoua, asa ca o sa va spun cite ceva despre fiecare..

Am fost de citeva ori la Corelli Wine Bar. E pe Smardan (nr. 28 daca va intereseaza). Mi-a placut de fiecare data. Poate mi-a placut pentru ca in nebunia din Centrul Vechi e un spatiu linistit, poate mi-a placut pentru ca atmosfera e relaxata, poate mi-a placut pentru ca mie imi place vinul si nu sunt multe locuri in care sa bei un vin bun (alb, chardonnay daca se poate, adica usor, parfumat, ca o zi de vara), poate mi-a placut pentru ca au o selectie de vinuri pe care nu le prea gasesti in Bucuresti, poate mi-a placut pentru ca esti surprins cu o oferta din partea casei de fiecare data (ca sunt morcovi sarati - bleah, stiu, si eu am facut la fel cind am primit prima data farfuria, dar... merg cu vin, garantat; ca sunt fructe - felii de mar, stafide, smochine uscate; ca sunt masline - ador maslinele, nu stiu daca v-am mai spus; ca sunt selectie de alune, nuci, migdale)... Te simti special cumva.

Nu, nu e ieftin, adica nu poti sa bei vin de buturuga de la supermarket cu pretul de sticla pentru un pahar, dar poti sa bei vin (!!!) adevarat, adica nu vinul casei la carafa, la un pret decent pentru un vin adevarat. Si important.. poti sa bei vin bun la pahar, adica nu trebuie sa iei toata sticla.

Am fost cu prietenele mele (doua din cele trei, va aduceti aminte) si pentru a girl's night out e perfect. Am fost si cu alti amici si cu niste clienti de la birou si cu gasca inainte de a iesi in club (de incalzire) si mi-a placut si o sa ma mai duc.

Va recomand.. Stiu ca suna ciudat, dar chiar vi-l recomand pentru atmosfera. Si daca vreti informatii despre vinuri primiti si daca vreti sa fiti lasati in pace veti fi. E mic si cam inghesuit intre alte terase galagioase si aglomerate, dar daca treceti peste asta... cred ca va veti simti bine... Probabil ca va parea putin straniu un loc aproape gol intre alte localuri aglomerate - trebuie ca e ceva in neregula, nu? - dar nu e chiar asa...

Din aceeasi categorie este Bruno's, doar ca in ultima vreme greu mai gasesti o masa.. e foarte aglomerat si plin de fum. Nu spun.. l-am descoperit si mi-a placut, dar in ultima vreme n-am mai avut cum sa ma strecor inauntru si sa ma simt bine. Vinurile sunt.. bune, de asemenea, si again.. se poate vin bun la pahar.. Nu se dau diverse din partea casei... ce platesti, aia consumi. Atmosfera e prietenoasa, poate si pentru ca a devenit un loc pentru de-ai casei, asa ca e greu sa mai vina si altii, care nu sunt de-ai casei..

Pina la urma it's your choice cum s-ar zice, dar ma bucur ca au aparut cel putin doua wine bars in Bucuresti.. bere se gaseste peste tot.. un vin bun.. mai rar..

Ah.. Si trebuie sa va placa vinul pentru ca totusi.. sunt wine bars.. sunt pentru cei carora le place vinul si stiu sa-l aprecieze :) la mai mare si la mai multe... :)

4 comentarii:

liana spunea...

da, un loc superb..

Anonim spunea...

Salutare,

imi place blogul tau si am sa-l introduc in lista mea de link exchange. daca doresti, poti sa folosesti si tu de pe site-ul meu cateva aplicatii interesante: generatorul automat de link scurt (asta este gadget certificat gooole), codul qr generat automat al fiecarei pagini in care il pui, pr-ul generat grafic pentru blogul tau sau orice alta aplicatie ti se potriveste de pe site-ul meu.

Intra pe http://wikitools.ro pentru a-ti alege ce aplicatii iti plac si a vedea conditiile de link exchange, care ne vor aduce la aman2 mai mult trafic.

Multa bafta

masaj erotic Arad spunea...

bruno`s e ok, mult fum dar atmosfera e ok...si vinul bun!

babel_me spunea...

@Anonymous: Multumesc pentru aprecieri, dar vezi.. eu nu vreau sa imi cresc traficul.. ma descurc destul de greu si cu cel pe care il am deja.. :)